tirsdag 24. mars 2009

Jeg har slikt å gjøre, jeg har slikt å føre..

Nå er det siste innspurt på universitetet, og dagene går nesten i ett. Mye undervisning både på dag og kveld, og ellers mye individuelt arbeid i tillegg. Hvilket jo fører til at jeg ikke får skrevet noe særlig her i bloggen, men da har jeg noe å fortelle når jeg kommer hjem også, så vet dere ikke alt :-)
Men jeg kan hvertfall legge ut litt bilder fra det vi driver med.

Nå for tiden jobber vi med halvmasker og scenarier fra Commedia dell'arte, samtidig som vi lager masker til "den fantastiske verden".










Idag har jeg og Fredrik malt myggen vår, men den ble ganske lik en slange etterhvert. Ja ja.. (jeg satte en sko ved siden av så dere kan se hvor stor og fin den faktisk er.. :-) )


Ikveld skal vi male halvmaskene våre omigjen, så nå ser rommet ut som det reneste verkstedet! Fylt opp med 4 halvmasker, larvemasker, myggen, svamper, boller, pensler, maling.. men siden det går sånn i ett, skal jeg først løpe avgårde og få meg en aldri så liten "back-massage".

2 kommentarer:

  1. Høres spennennde ut! Takk for kort!!! Hvordan gikk det med den skadete armen? Det hørtes så dramatisk ut, må vel følges opp med videre behandling? Håper det går bra. lykke til videre! Hilsen tante H

    SvarSlett
  2. Armen har blitt fulgt opp med jevnlige besøk på sykehuset, drøssevis med intravenøst, og de 24 stingene skal tas til helgen om alt er som det skal!

    SvarSlett